Veikla

Metodinis būrelis – mokyklų steigėjo teritorijoje (savivaldybės, apskrities) veikianti mokytojų grupė, sudaryta iš įvairių mokyklų mokytojų, vykdanti dalyko(-ų) ar ugdymo srities ugdymo turinio ir metodikos naujovių bei gerosios patirties sklaidą.

Metodinio būrelio veiklos organizavimas

 

  • Informacinių technologijų mokytojų metodinis būrelis veikia prie Kauno rajono švietimo centro.
  • Rajono informacinių technologijų mokytojų metodinio būrelio veiklai vadovauja mokytojų išrinkti pirmininkai.
  • Rajono informacinių technologijų mokytojų metodinis būrelis sudaromos ne ilgesniam kaip trejų metų laikotarpiui.
  • Informacinių technologijų mokytojų metodinį būrelį sudaro 3-7 nariai. Jos sudėtis ir veikla numatoma informacinių technologijų metodinio būrelio veiklos nuostatuose, patvirtintuose švietimo centro direktoriaus įsakymu.
  • Informacinių technologijų mokytojų metodinis būrelis renkamas dalyko mokytojų metodiniame susirinkime, pritariant 2/3 dalyvaujančių mokytojų, atnaujinant jos sudėtį pagal informacinių technologijų metodinio būrelio nuostatuose numatytą procedūrą.
  • Informacinių technologijų mokytojų metodinis būrelis renkasi į posėdžius pagal numatytą grafiką ne rečiau kaip 4 kartus per mokslo metus.

Metodinio būrelio funkcijos yra šios:

  • nustatyti informacinių technologijų metodinės veiklos prioritetus; rengti informacinių technologijų mokytojų metodinės veiklos planą;
  • nagrinėti ugdymo turinio įgyvendinimo sėkmingumą, inicijuoti mokytojų gerosios patirties sklaidą, tarpdalykinę integraciją, inovacijų diegimą mokyklose;
  • vertinti, recenzuoti ir aprobuoti mokytojų parengtus metodinius darbus, metodines priemones, mokymo irmokymosi priemones ir, autoriams pritarus, inicijuoti ir koordinuoti jų sklaidą;
  • organizuoti mokinių konkursus ir olimpiadas;
  • nustatyta tvarka dalyvauti vertinant mokytojų praktinę veiklą, teikti rekomendacijas mokytojams, siekiantiems įgyti aukštesnę kvalifikacinę kategoriją;
  • inicijuoti mokytojų kvalifikacijos tobulinimo programų rengimą;
  • teikti siūlymus dėl konsultantų rengimo;
  • teikti siūlymus mokytojams, metodinėms grupėms, mokyklų metodinėms taryboms, mokytojų asociacijoms, nevyriausybinėms organizacijoms, švietimo pagalbos įstaigoms ir kt.;
  • bendradarbiauti su kitų savivaldybių metodiniais būreliais bei socialiniais partneriais;