Metodinis būrelis – mokyklų steigėjo teritorijoje (savivaldybės, apskrities) veikianti mokytojų grupė, sudaryta iš įvairių mokyklų mokytojų, vykdanti dalyko(-ų) ar ugdymo srities ugdymo turinio ir metodikos naujovių bei gerosios patirties sklaidą.
Metodinio būrelio veiklos organizavimas
- Informacinių technologijų mokytojų metodinis būrelis veikia prie Kauno rajono švietimo centro.
- Rajono informacinių technologijų mokytojų metodinio būrelio veiklai vadovauja mokytojų išrinkti pirmininkai.
- Rajono informacinių technologijų mokytojų metodinis būrelis sudaromos ne ilgesniam kaip trejų metų laikotarpiui.
- Informacinių technologijų mokytojų metodinį būrelį sudaro 3-7 nariai. Jos sudėtis ir veikla numatoma informacinių technologijų metodinio būrelio veiklos nuostatuose, patvirtintuose švietimo centro direktoriaus įsakymu.
- Informacinių technologijų mokytojų metodinis būrelis renkamas dalyko mokytojų metodiniame susirinkime, pritariant 2/3 dalyvaujančių mokytojų, atnaujinant jos sudėtį pagal informacinių technologijų metodinio būrelio nuostatuose numatytą procedūrą.
- Informacinių technologijų mokytojų metodinis būrelis renkasi į posėdžius pagal numatytą grafiką ne rečiau kaip 4 kartus per mokslo metus.
Metodinio būrelio funkcijos yra šios:
- nustatyti informacinių technologijų metodinės veiklos prioritetus; rengti informacinių technologijų mokytojų metodinės veiklos planą;
- nagrinėti ugdymo turinio įgyvendinimo sėkmingumą, inicijuoti mokytojų gerosios patirties sklaidą, tarpdalykinę integraciją, inovacijų diegimą mokyklose;
- vertinti, recenzuoti ir aprobuoti mokytojų parengtus metodinius darbus, metodines priemones, mokymo irmokymosi priemones ir, autoriams pritarus, inicijuoti ir koordinuoti jų sklaidą;
- organizuoti mokinių konkursus ir olimpiadas;
- nustatyta tvarka dalyvauti vertinant mokytojų praktinę veiklą, teikti rekomendacijas mokytojams, siekiantiems įgyti aukštesnę kvalifikacinę kategoriją;
- inicijuoti mokytojų kvalifikacijos tobulinimo programų rengimą;
- teikti siūlymus dėl konsultantų rengimo;
- teikti siūlymus mokytojams, metodinėms grupėms, mokyklų metodinėms taryboms, mokytojų asociacijoms, nevyriausybinėms organizacijoms, švietimo pagalbos įstaigoms ir kt.;
- bendradarbiauti su kitų savivaldybių metodiniais būreliais bei socialiniais partneriais;